Job en Hanneke naar Sri Lanka! - Reisverslagen van Hanneke Westening - WaarBenJij.nu Job en Hanneke naar Sri Lanka! - Reisverslagen van Hanneke Westening - WaarBenJij.nu
Job en Hanneke naar Sri Lanka!

Na vijf jaar geleden met mijn vriendin Yvonne gestart te zijn met sparen voor een reis, is deze al drie keer om verschillende redenen uitgesteld. Bij deze vierde poging hebben we in september geboekt voor een rondreis in Sri Lanka. Dit keer moest Yvonne helaas op het laatste moment annuleren omdat haar moeder ernstig ziek is en zal overlijden.

Ik ging er altijd vanuit dat ik een reis- en annuleringsverzekering heb, maar het blijkt alleen een reisverzekering te zijn, dus ik kon niet annuleren. Wie zou op zo'n korte termijn vrij zijn en zin hebben om met mij mee te gaan in de plaats van Yvonne? Ik heb gelukkig een reislustige broer Job met tijd, dus ik heb hem gebeld. Enkele dagen later vertrekken we samen naar Sri Lanka.

Recente Reisverslagen:

17 Februari 2018

17-02 Negombo

16 Februari 2018

16-02 Op weg naar Sri Lanka
Hanneke

Actief sinds 14 Feb. 2018
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4352

Voorgaande reizen:

14 Februari 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

16 Februari 2018 - 03 Maart 2018

Job en Hanneke naar Sri Lanka!

Landen bezocht: